Dinsdag 24 januari om 14u
- Wat is LinkedIn?
- Profiel aanmaken
- Bedrijfspagina aanmaken
- Tips om je netwerk te vergroten
LinkedIn is voor professionals onmisbaar. Een professional ben je al, maar gebruik je LinkedIn om je klanten en leveranciers te vinden of de relatie te versterken?
Met Google My Business trek je klanten aan bij jou in de buurt. In deze workshop leer je hoe je een profiel aanmaakt en beheert.
Pinterest is het onbekende broertje online wanneer het gaat om klanten aan te trekken. Wat is Pinterest nu eigenlijk en waarvoor kan jij het gebruiken om tot bij je klant te komen?
Wil je zelf de touwtjes in eigen handen houden en zelf aan de slag gaan?
Dan is een interactieve workshop voor jou de oplossing. Ik neem je stap voor stap mee.
Kies uit het aanbod en schrijf je in.
Dinsdag 24 januari om 14u
GRATIS Maandag 23 januari om 15u
25 januari om 10u
of 22 maart om 19u30
Stel, je netwerkt. Online of in het echte leven maakt niet uit.
Potentiële klanten willen jou leren kennen. Ze willen weten wie je bent, welke achtergrond je hebt en waar je voor staat.
De logische stap is dat je je website voorstelt.
Wat als je (nog) geen website hebt? Misschien breek je je hoofd nog eens over welke uitstraling je wil hebben voor je bedrijf, waardoor je nog geen logo hebt.
Kortom, je bent online niet zichtbaar… Dán is Linkedin een uitstekend alternatief om jouw zichtbaarheid te verhogen.
LinkedIn is een professioneel social media platform waar je je expertise in het uitstalraam kan zetten en je bedrijf in de kijker.
LinkedIn is een gratis social media platform waar je relevante contacten kan leggen om zo ideale klanten aan te trekken, leveranciers te vinden en samenwerkingen aan te gaan.
Al deze contacten worden ambassadeurs van jouw expertise en je bedrijf.
Ik zit reeds sinds 2008 op LinkedIn. Eerst als werknemer en nu sinds een tijdje als ondernemer. LinkedIn is voor mij mijn digitaal adresboek, mensen die ik doorheen de jaren heb leren kennen en die een verrijking zijn voor mijn professionele noden. Denk maar aan een fotograaf, een Facebook advertentiespecialist, een SEO-krak, een business coach. Alle mogelijke specialisten die jouw bedrijf kunnen ondersteunen met hun kennis zijn hier te vinden.
LinkedIn biedt als voordeel dat je je op een platform bevindt van gelijkgestemden. Ondernemers gunnen andere ondernemers ook succes en daardoor kan je groeien. Denk maar aan een tip uit je netwerk die je krijgt wanneer je op zoek bent naar vb een portretfotograaf of een adviseur in juridische zaken die je helpt met je cookiepolicy of een goede boekhouder.
Je vindt al snel ondernemers die jou de gouden tip voor jouw onderneming kunnen geven.
Daarnaast is LinkedIn ook je virtuele adressenboek. Geen gezoek meer naar dat visitekaartje dat je op een blauwe maandag gekregen hebt. Nee, je linkt met elkaar en zo bouw je een adressenbestand op.
Zoals je ziet, is het een platform waar je gelijkgestemden vindt, denk maar aan mensen met wie je zou willen samenwerken om samen een project uit de grond te stampen. Ook hier is LinkedIn de plek waar je deze mensen kan terugvinden.
Het is ook de plek waar professionals jou ook zouden op kunnen terugvinden. Niet alleen jou en ook jouw bedrijf, want bedrijfspagina’s maken, evenementen posten, artikels waarin je tips deelt, video’s delen waarin je je kennis deelt kunnen toegevoegd worden. Kortom, je kan er klanten aantrekken en je kan er leveranciers mee vinden.
Zelfs al zijn je klanten particulieren… professionals die op LinkedIn zitten zijn uiteindelijk ook particulieren… Vandaar dat ik aanwezig zijn op LinkedIn niet eens zie als een keuze. Het is de plaats om als professional herkend te worden en om je expertise te laten herkennen en zo je zichtbaarheid verhogen.
Je voelt dat er wel kansen voor jou en je bedrijf liggen en je erkent de voordelen van het gebruik van LinkedIn.
Het enige wat je nog tegenhoudt is:
– hoe gebruik ik het en
– hoe zet ik mezelf professioneel neer en
– hoe zorg ik dat mijn bedrijf hier de nodige zichtbaarheid krijgt?
Dan is deze social media workshop over LinkedIn iets voor jou.
In deze live online workshop leer je:
Doe jij mee en wil je eindelijk ontdekken wat LinkedIn is en wil je je bedrijf professioneel op de kaart zetten?
Je weet niet waarover je kan schrijven in je social media posts?
Wat je te vertellen hebt, is vast niet interessant voor je klanten…
Een post herhalen is zeker geen goed idee?
Waarover kan je dan nog schrijven?
Bovenstaande gedachten maken je het heel moeilijk om te bedenken waarover je het kan hebben in social media.
In deze online workshop over Contentbeheer leer ik je je overtuigingen om te buigen. Wat je denkt is niet altijd per se waar.
Het goede nieuws is dat er massa’s verhalen in jou zitten, over je producten en diensten en over je aanpak en over wat je belangrijk vindt om mee te geven aan je klanten.
Ik geef je inspiratie, vertel je wat er mis is met je overtuigingen en help ik je om structuur te brengen in je social media posts, zodat deze de zichtbaarheid van je bedrijf vergroten en je merkbekendheid verhogen. Ik help je aantal websitebezoekers verhogen op een slimme en leuke manier, zodat je blijft posten.
In deze live online workshop leer je:
Doe jij mee en wil je eindelijk structuur in je posts op social media?
Schrijf je vandaag nog in en doe mee voor 67eur en verhoog je zichtbaarheid door deze tips toe te passen.
Deze 120 minuten workshop helpt je om vlotter ideeën te krijgen om te posten op social media kanaal en slim je verhaal te herhalen.
Deze workshop wordt online gegeven en is achteraf niet beschikbaar. De beste ervaring maak je best live mee.
Kan je er niet bij zijn? De volgende datum is woensdag 22 maart 2023.
Presented by
Iris van IrisForBiz